Bijna thuis... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van doortjejesse - WaarBenJij.nu Bijna thuis... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van doortjejesse - WaarBenJij.nu

Bijna thuis...

Door: Jesse en Doortje

19 Juni 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanuit een heerlijk zonnig Californie een berichtje uit een bieb die (gelukkig) ge-airconditioned is.We hebben helaas bijna geen gelegenheid gehad om te mailen of onze site up te daten, omdat hier bijna geen internetcafees zijn en als ze er zijn, zijn ze erg duur (Las Vegas: 35 cent per minuut = 21 dollar per uur!) We zullen proberen in S-F, bij Arjan (Jesse's achterneef, bij wie we mogen logeren) en Debbie, onze site uitgebreid onder handen te nemen, we hebben overal aantekeningen van gemaakt.

Maarrrr... We hebben de laatste 2 weken ontzettend veel gezien en gereisd (onze huurbak heeft inmiddels alweer 3000 miles extra op de teller staan! Amerika is groot en groots, in vele opzichten. De natuur is overweldigend en uitgestrekt. In de supermarkten raak je elkaar letterlijk voor een half uur kwijt en de maaltijden zijn groot genoeg voor 3 dagen. We hebben het heel gezellig met z'n 2-en, genieten van het mooie weer en kamperen in de vrije natuur, maar het onderwerp Nederland komt steeds en steeds vaker ter sprake... We zijn alweer helemaal psychisch voorbereid om naar NL te komen en hebben zin om iedereen weer te zien!

Een paar dagen geleden spraken we met Doortjes ouders; zij nodigen iedereen uit die ons komt afhalen van Schiphol om daarna koffie te komen drinken bij hun thuis. Voor de duidelijkheid: zondag 24 juni, rond 10.30u landen wij in Amsterdam, mits geen vertraging. Vlucht KL 606.

Nou, binnenkort nog een update via de site dus, en daarna zien we jullie op Schiphol of elders!

Liefs, Doortje en Jesse

• 20 Juni 2007 - 06:40

Maaike :

Jeetje, het zit er dus alweer bijna op voor jullie... Zo zie je maar: Time flies when you're having fun :-(
    Geniet van de laatste dagen samen!

Groetjes,
    Maaike Verbrugge

• 20 Juni 2007 - 16:51

Juliane:

Really, I can't believe that all these months are already over. Where has the time gone?
    Still, I must admit that I like the idea to have you a bit closer again pretty much :).
    I think I can't make it to Schiphol as we have a huge family meeting - otherwise I would be seriously tempted to try...
    Enjoy your last days, get a bottle of champagne on my account (seriously!! - we sort out the money when you are back) and celebrate all your incredible experiences and memories!
    looking forward to you, love,

Juliane

• 22 Juni 2007 - 05:40

Joeri:

Jammer dat we jullie niet zijn tegen gekomen. Want het zou zomaar kunnen dat we elkaar vorige week in Vegas tegen het lijf waren gelopen. Ben benieuwd waar jullie nog meer geweest zijn allemaal in Amerika. Veel plezier nog komende dagen en tot in Nederland weer.

Groeten,
    Joeri

• 22 Juni 2007 - 15:39

Jona:

Bijna bijna! Het huis staat er nog, alleen de schutting is nieuw... Jullie zijn weer van harte welkom, benieuwd of jullie weer kunnen aarden in de kleine ruimtes, de strenge regeltjes en natuurlijk het non-weer. Ik ben zelf het weekend en het eerste deel van volgende week weg, maar spreek jullie snel!
    Hele goeie reis gewenst....
    Jona

• 22 Juni 2007 - 18:27

Mamma Rietje:

Lieve Doortje en Jesse. Net jullie mailtje gelezen. Haast niet te geloven dat jullie over twee dagen al weer thuis zullen zijn.Ik verheug mij er erg op, kan gewoon niet wachten.We gaan er een hele gezellige dag van maken!!!!!!!!!!!!!!! Wat zullen jullie veel te vertellen hebben, heerlijk allemaal. Nou lieverds, tot ziens en een hele goede terugreis. je moeder.