Nog 2 nachtjes... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van doortjejesse - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van doortjejesse - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes...

Door: Jesse en Doortje

26 Augustus 2009 | Nederland, Utrecht

...En dan is het weer zo ver! We gaan weer lekker backpacken, nieuwe avonturen tegemoet. Gewapend met de lonely planet en een flinke batterij diarreeremmers zouden we India toch moeten kunnen overleven. Hopelijk komen we ertoe om af en toe weer wat berichtjes en foto's te posten.

• 26 Augustus 2009 - 16:53

Linda Kalter:

Hey Doortje en Jesse!

Wat leuk om te lezen dat jullie naar India gaan!
    Ben net weer terug en het was opnieuw een mooi avontuur! Ik hoop dat jullie die diarreeremmers niet zoveel nodig zullen hebben...beetje oppassen in het begin met het straat-eten, maar laat het zeker ook niet staan, want het is heerlijk!!!

Geniet van de reis!

Groetjes, Linda

• 27 Augustus 2009 - 07:06

Myranda (uit Noorweg:

Nee maar Jesse wat leuk en spannend dat jullie weer op reis gaan!!!!Geniet ervan maak mooie foto's en reisverslagen houdt me op de hoogte.
    Wens jullie een heeeeele goeie reis.

Myranda (ex collega NS )

• 31 Augustus 2009 - 18:55

Emmy:

Ik zit er weer klaar voor, laat maar komen die verhalen!!! ;-)

Groetjes Emmy

• 31 Augustus 2009 - 19:29

Liesbeth Rijper:

Lieve Doortje en Jesse,
    Wat spannend, weer op reis! Heel veel reisplezier gewenst en pas goed op jezelf! Tot ziens, Liefs, Liesbeth.