Oude vertrouwde stinkstad - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van doortjejesse - WaarBenJij.nu Oude vertrouwde stinkstad - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van doortjejesse - WaarBenJij.nu

Oude vertrouwde stinkstad

Door: Jesse en Doortje

29 Maart 2007 | Thailand, Bangkok

We hebben de laatste tijd onze website noodgedwongen een beetje verwaarloosd, omdat internet op de plekken waar we zaten schaars en/of duur was en we het bovendien veel te druk hadden met een duikcursus (Koh Tao, Thailand) en op het strand liggen in Maleisie... ;) We zitten nu in een internetcafe in Jirteh (Maleisie) omdat we een paar uur moeten wachten op de nachtbus richting Singapore. We gaan weer richting Westerse oorden, de prijzen incluis... :( We hebben wel erg veel zin om naar Nieuw-Zeeland te gaan, hoewel we de warmte van Z-O Azie wel zullen missen (zowel qua klimaat als sfeer).

15, 16 en 17 maart.

Bijgekomen en genoten van de Thaise luxe na ons avontuur in Myanmar. Allebei naar de kapper geweest. Verder een paar tempels paleis bezocht, in de skytrain gezeten, geshopt, etc. Niet zo veel foto's (alleen van Wat Pho), namelijk:

Bovendien hebben we ons deze dagen op een duikcursus georienteerd en uiteindelijk boekten we een package. Dus vervoer, verblijf en cursus ineen. Op vrijdagavond 17 maart vertrokken we met een mega bus in zuid-westelijke richting naar Chumpon.

• 28 Maart 2007 - 15:32

Emmy Muijsers:

Jaaaa! Daar zijn jullie weer, vroeg me al af waar de verhalen bleven! Toch wel ff lekker he, "luxe"? Toch gek hoe relatief dat kan zijn, vinden jullie niet? Ik ben zoals gewoonlijk weer stikjaloers want ik zou ook wel lekker aan een paradijselijk strand willen liggen! Maar ach, de zon doet hier ook al weer aardig haar best!!!

In NZ is het inderdaad wat kouder maar het is er nu wel ontzettend mooi! Ik was er ook rond deze tijd, in de herfst, en dat geeft juist hele mooie plaatjes. Bomen kleuren van geel tot rood en het heeft ook wel wat om lekker bij de openhaard te zitten in van die leuke homestays aan de kant van de weg!
    Ik heb nog een leuke tip voor jullie, al is het wat koud, maar ga zwemmen met dolfijnen in Kaikoura!! Midden op zee, in de vrije natuur tussen die geweldige beesten!!

Ik lees het allemaal wel weer!!!

Groetjes Emmy

• 28 Maart 2007 - 18:42

Nelis:

Yo nelus en doortje!!
    Wat een avonturen man!! ik kijk nu eigenlijk pas voor het eerst, erg gave foto's ook! Wel erg grappig om nelis boven op een tempel te zien zitten en doortje omringd door een zooitje boedhistische monniken! :) nog veel plezier op de rest van de trip, maar zo te zien en te lezen zal dat zeker wel lukken!!

• 28 Maart 2007 - 20:52

Sandor:

Luitjes!!!! Daar zijn ze weer. Gaaf zeg, duiken. Start zelf in september met een cursus. De foto's en verhalen blijven fantastisch. Keep m comming