New Zealand, here we come! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van doortjejesse - WaarBenJij.nu New Zealand, here we come! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van doortjejesse - WaarBenJij.nu

New Zealand, here we come!

Door: Jesse en Doortje

04 April 2007 | Nieuw Zeeland, Christchurch

1-2 april

Na een goede vlucht met overstap in Auckland zijn we aangekomen in Christchurch. Deze plaats is niet veel bijzonders, maar wat voor ons goed is: er is veel aanbod van campertjes en weinig vraag op dit moment. Dus hebben wij zojuist een bakbeest van een bus gekocht, met alle kampeervoorzieningen incluis. En dit voor het luttele bedrag van NZ$1700,- (omgerekend ong. 900 EUR!) Zie:

We zijn de koning te rijk!

• 04 April 2007 - 07:21

Linda:

haha!! gaaf man!! lekker touren door nieuw zeeland met de bus! rij voorzichtig! en goede reis!
    liefs, Linda

• 04 April 2007 - 08:34

Charlotte S.:

Oh, wat geweldig! Echt iets voor jullie zo'n camper! :-) Ik zie jullie er al helemaal in rondkarren! En gaan jullie hem nog paars verven :-p ?
    Het zal wel weer even wennen zijn, in de westerse wereld, of is het een grote verademing om weer wat meer luxe om je heen te hebben?
    Ik heb de prachtigste verhalen over NZ gehoord, dus geniet er maar met volle teugen van!
    Dikke zoen voor jullie allebei,

liefs, Charlotte

• 04 April 2007 - 09:51

Anke:

Prachtig!!!!!! Vooral de foto van de (open)achterkant, vind ik geweldig. Gaan jullie nu niet de contacten in de hostels een beetje missen? Ik wens jullie in dit 2de werelddeel dat jullie nu gaan" bezetten", ook weer good luck en behouden vaart! en'k kijk al weer uit naar jullie komende berichten. Heel veel liefs van anke

• 04 April 2007 - 21:35

Yolbert:

Wat een superbrik hebben jullie! MOOI HOOR.
    Moet je niet verkopen. Wij willen die wel voor een (zacht) prijsje overnemen(pa)!
    Geintje(ma). Andersgezegd: wat een fantastische reis en logistiek hebben jullie georganiseerd. Zo reizen wij met jullie mee en nu in een camper...
    Liefs, Yolbert

• 05 April 2007 - 20:44

Rietje B.:

Lieve schatten, wat een geweldige bus hebben jullie gekocht.Wel even heerlijk om niet meer zo afhankelijk te zijn van hostels. Je eigen slaapplek waar je bedje altijd gespreid is, heerlijk hoor.Ik ben heel benieuwd hoe deze manier van vakantie vieren jullie zal bevallen. Veel liefs van ons, kus Rietje/Wim

• 06 April 2007 - 05:54

Christiaan Vd Hoeven:

Hoi Jesse, een mooie deal! Veel plezier er mee en pas op voor die groene papagaaien die je onderweg tegenkomt. Voordat je het weet hebben ze je hele busje gestript :-) 1 van de dingen die je moet doen is de Milford sound track. Boek hem van te voren, anders vis je waarschijnlijk achter het net. En het Noorder eiland is White island een must. Vulkanisch actief, een echt maanlandschap heb je daar........

Op de 11e gaan we weer karten. Dit keer op het ijs. Ik ben benieuwd of dat we met zijn allen weer een stunt gaan uit halen. Mooie sprong in de lucht zou niet verkeert zijn!

Nog veel plezier! Christiaan

• 06 April 2007 - 12:21

Zus Soof:

Haha jongens wat gaaf zeg, die bus! Echt heel veel plezier ermee! Lijkt me heerlijk, weer een beetje je eigen winkel. Rijd voorzichtig en heel veel kusjes en liefs van Soof

• 07 April 2007 - 10:26

Emmy:

He globetrotters!

Ben erg benieuwd hoe dit paradijs op aarde jullie bevalt! Doe de Kiwi's de groeten en ik wacht geduldig op jullie volgende verhaal!

GEmmy

• 07 April 2007 - 20:32

Jan Albert:

Ha Door en Jesse,

Net jullie site ontdekt. Wat een fantastische reis maken jullie en wat een mooie foto´s! Wim zal wel jaloers zijn op jullie bus. Super! Veel plezier en hartelijke groet,

Jan Albert

• 08 April 2007 - 16:48

Aart En Dorien:

He die Jesse en Door,
    we hebben eigenlijk nog geen een keer gereageerd, maar we bekijken wel regelmatig jullie verhalen en foto's hoor! wat een mooie reis tot nu toe! Geniet van jullie mooie nieuwe onderkomen (goeie relatietest, wonen in een bus, hihi)!!
    Groetjes Aart en Dorien

• 09 April 2007 - 17:57

Sandor:

Gaaf zeg!!!

Dat wordt lekker scheuren door kiwiland!!!!

• 09 April 2007 - 19:01

Joeri:

Gaat snel zeg allemaal. Een tijdje terug zaten jullie nog bij ons thuis verhalen over NZ aan te horen en nu zijn jullie er al zelf. Heel veel plezier verder en laat maar weten als jullie nog tips nodig hebben.

• 09 April 2007 - 23:11

An En Jeroen:

wat een geweldige bus, we volgen jullie vanuit suri!
    kus an en jeroen